12 Aralık 2008 Cuma

Güzel Bir Gün



Daha önceki yazılarımda oğlumuzun doğumuyla beraber hayatımızın oldukça değiştiğinden bahsetmiştim.Bu yönde aldığımız en radikal kararlardan biri ev almak oldu. ''Oğlumuzun odası güneş görmüyor,karanlık'' diyerek eşini kurutan ben ,yaklaşık 1 senelik bir arama döneminden sonra nihayet gönlümüze göre bir ev buldum.İnşaatın tamamlanması falan derken Ağustos ayında taşınabildik.Böylelikle 20 aylık olan oğlumun artık bol güneşli ,kocaman bir odası oldu.Uzun lafın kısası bu aralar bol bol ev tebriğine gelen dostlarımızı ağırlıyorum.Resmini göreceğiniz,henüz hazırlık aşamasında olan sofra da ziyarete gelen annemin arkadaşları için hazırlandı.Menü seçimini anneme bıraktım.O da salata ve hafif tatlıları tercih etti.İşte menümüz;

Gökkuşağı Böreği
Pancar Turşusu
Yoğurtlu Kereviz
Köz Patlıcan Salatası
Vişne Muhallebili Tatlı
Kabak Tatlısı

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
Daisypath Next Aniversary Ticker
Lilypie Kids Birthday tickers