22 Mayıs 2009 Cuma

Çilekli Pasta ve Yaman Etkinlik # 21

ÇİLEKLİ PASTA
ÇİLEKLİ PASTA



Geçtiğimiz günlerde ani bir misafir haberim gelip de Yağız Paşa annesine rahat vermeyince imdadıma komşum,canım arkadaşım Seçil yetişti.Bu nefis pastayı benim için yapıverdi.Oğluşum pastanın bitmiş halini görünce sevinç çığlıkları atarak ''Çeçil,mama'' diye Seçil Teyzesini alkışladı.Bu arada ben fotoğraflamaya çalışırken de pastanın tadına baktı. :))

Bu pastayı ''Annelere Özel ve Güzel Tarifler '' etkinliğinin sahibi Özlemhan'a gönderiyorum ve kolaylıklar diliyorum.







1 adet sade pastaban



1.5 kg. çilek



2 paket krem şanti



2 su bardağı süt



1 çay bardağı pudra şekeri



1 çay bardağı şekerli süt







1. Pastabanın bir katını servis tabağına alıp,şekerli sütle ıslatıyoruz.



2. Krem şantileri 2 su bardağı sütle üzerindeki tarife göre hazırlıyoruz.



3. Çileklerin 1 kg.'ını ufak ufak doğrayıp, krem şantinin içine karıştırıyoruz.



4. Pastabanın üzerine bolca bu kremadan sürüyoruz.



5. Diğer pastabanı da sütle hafifçe ıslatıp,üzerine kapatıyoruz.



6. Kalan krem şantiyle pastayı kaplıyoruz.Pastayı buzdolabında 1-2 saat dinlendiriyoruz.



7. Kalan çileklerle pudra şekerini rondodan geçiriyoruz.Pastayı dilimledikten sonra,dilimlerin üzerlerine bu sostan döküyoruz.Afiyet olsun.

15 yorum:

Unknown dedi ki...

Mmmmmm bol çilekli ellerine sağlık tatlım süperrrr.Yağız paşanın yerinde
bende olsam rahat vermezdim:))öptüm..

My Turkish Kitchen dedi ki...

Ne de tatli duruyor o parmak orada oyle:)
Pasta cidden cok hos.
Iffet

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

Birisi pastayı parmaklıyor yaaa:)

senem dedi ki...

Cok sahane bir pasta olmus, arkadasinin ellerine saglik. Sevgilerimle.

made in funda dedi ki...

canım öncelikle belirteyim profildeki resmin harika.bana eski bir okul arkadaşımı hatırlattın.bu arada öğlenden beri bloğuna giremiyorum.girdikten 10 sn sonra bu siteyi açamıyor yazısı çıkıyor.elimi çabuk tuttum da yorum kısmına tıkladım.yine siten kayboldu.zannedersem benim bloğumun başına gelenler senin başına da geldi.bence ne kadar html java kodu varsa sil.belki düzelir.inşallah yorumum gider.sevgiler canım.pastan da görebildiğim kadarıyla muhteşem.ellerine sağlık..

lezzet sefasi dedi ki...

Ne guzel gorunuyor,komsunuzun eline saglik.Oglusnuzada afiyet olsun.Sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ben pastadan önce o parmakları yerim:))

Arkadaşının ellerine sağlık canım, nefis olmuş..

gülay dedi ki...

canım komşunun ellerine sağlık..
ne güzel insanın böyle komşulaı olmaları..

sevgilerimle..

gülay dedi ki...

canım komşunun ellerine sağlık..
ne güzel insanın böyle komşulaı olmaları..

sevgilerimle..

gülay dedi ki...

canım komşunun ellerine sağlık..
ne güzel insanın böyle komşulaı olmaları..

sevgilerimle..

Aybike Ceylan dedi ki...

Tek kelime ile harika olmus Mujde'cigim,
ellerine sgalik.

Guzel bir hafta sonu diliyorum, saglikla, mutlulukla ve de sevgilerimi gonderiyorum.

pelince dedi ki...

Müjde bir parmakta ben almak istiyorum,nefis olmuş...Ellerine sağlık...

Sevgiler..

Hülya dedi ki...

Çilek tarlası pastası olmuş bu.İmdada yetişen komşuya ve sana sevgiler:)

Sevgi Küçük dedi ki...

orada olsam inan aynını yapardım bende! bu pastayı görüp de beklemek mümkün mü?? ellerine sağlık.
:)

OZGULUNTARİFLERİ dedi ki...

Mujdecigim Pasa agzinin tadini biliyor:))bu goruntuye kim hayir diyebilirki cok nefis gorunuyor arkadasinin ve senin ellerinize saglik.

kucak dolusu sevgiler.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
Daisypath Next Aniversary Ticker
Lilypie Kids Birthday tickers