19 Ağustos 2009 Çarşamba

Tamek Yarışması ve Hediye Paketim

TAMEK


TAMEK


Yaklaşık 10 gün önce gelen bir maille çok heyecanlandım.Çünkü ilk defa bir yarışmaya davet ediliyordum.Adresim istendi ve bende de bir çok arkadaşım gibi adresimi gönderince heyecanlı bir bekleyiş başladı.Beklediğim paket ve davetiye bugün nihayet geldi.Çok şık bir kutu ve içinde birbirinden güzel malzemeler vardı.Ben de hemen kolları sıvadım ve yarışma için tarifimi hazırlamaya başladım.Desteklerinizi bekliyorum....
Teşekkürler TAMEK !

3 yorum:

capankizimutfakta dedi ki...

AAA, SIMDI KIZIYORUM AMA? HERKEZE GELMISTE BANA NIYE GELMEDI SU MAIL YA.. BENDE KATILMAK ISTIYORUM YARISMAYA :( ...

pelince dedi ki...

:)) ay ne güzel hepimiz Tamek'lendik :))

cansudere dedi ki...

valla süper ramazanda bol bol ye hediyelerinı sevgiler...

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
Daisypath Next Aniversary Ticker
Lilypie Kids Birthday tickers