20 Ekim 2009 Salı

Doğumgünü Pastam ve Gecikmiş Bir Teşekkür....

yaş 32 pastası


Öncelikle doğumgünümü ve evlenme yıldönümümüzü kutlayan tüm sevdiklerime,dostlarıma ve arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.Sizleri çok seviyorum.İyi ki varsınız...İyi ki ben bu blogu açıp,sizleri tanımışım....

Bu aralar blogumu ihmal ettiğimin farkındayım.Ama değil deneyecek yeni bir tarif ,bazen yemek pişirmeye bile vaktim olmuyor.Bizim küçük beyi oyun grubuna başlattık,onu getir götür,adaptasyon derken günün nasıl geçtiğini anlayamıyorum.Buna bir de yaklaşan kış öncesi büyük temizlik ve küçük beyin alışveriş listesini eklersek,halimi anlayacağınızı umuyorum.En kısa zamanda eski düzene döneceğimizi düşünüyorum.

Bu şahane pastayı bana doğumgünümde çok hoş bir sürpriz yaparak sevgili arkadaşım Seda hediye etti.Biz de afiyetle yedik.Kendisine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.Seni çok seviyorum.Dostluğun için çok sağol canım benim....

14 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım bencede iyiki bu blogunu açmışın bizde seni tanımaktan çok muyluyuz...
En azından ben kendi şahsım adına böyle düşünüyorum:))
Pastanda çok güzelmiş sedanın ellerine sağlık...

Seda dedi ki...

Canım nedemek zevkle yaptım sen herşeyin en güzeline layıksın bende seni çok seviyorum :)))

Unknown dedi ki...

Canım ne mutlu bizlere böyle muhteşem dostalrımız var pastan süpermiş.Bu arada seni mimledim sayfama uğrarsan sevinirim...

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım miniğin okulu hayırlı uğurlu olsun. Yerim ben oyununu.
Pasta da süper gözüküyor. Sevdiklerine beraber nice güzel yıllar diliyorum canım
sevgilerimle

boncuk mutfakta dedi ki...

Ne güzel dostluk , ne güzel pasta tekrar nice yıllara.

Şehnaz dedi ki...

NİCE MUTLU YILLARA CANIM...PASTANDA ŞAHANE.....

Eya dedi ki...

Sevgili Müjdecigim...tebrikler, hersey gönlünce olsun, nice güzel paylasimlara...sevgiler

zehra

yeşim dedi ki...

müjdecim oğluşunun okulu hayırlı olsun.eh sizde başladınız artık koşturmaya...bundan sonra zaman çok hızlı akıp gidecek bir bakıcaksınız ki kocaman meslek sahibi bir delikanlı...Allah can sağlığı versin hepsi hoş keyifli koşturmalar...
bu arada pasta muhteşem görünüyor.sedanın eline yüreğine sağlık...sizlerede afiyetler olsun canım...ne mutlu bizlere seni tanımak çok güzel....izmirden kucak dolusu sevgiler öpücükler...

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

ALLAH dostluğunuzu daimi kılsın. Ayrıca küçük bey tarafından bloğunu ihmal etmen geçerli bir sebep. Görüşmek üzere. Sevgilerimle...

pelince dedi ki...

Müjdecim bende nerelerdesin diye sormaya geliyordum tam,iyi olmana sevindim.. okul için hayırlı olsun diyorum.. umarım çok çabuk alışır...
pasta ise nefis,afiyet olsun.. tekrar nice senelere...

Sevgiler..

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canım nice nice güzel senelere eşinle yavrunla ve biz sevenlerinle inşallah:)))

pasta da nefis görünüyor afiyetler olsun

sevgielr,öpücükler

Zehra Gürgen dedi ki...

Müjde'cim bu okul işlerini bilirim bende dertliyim.Seda'cım da harika bir pasta yapmış.Ellerine sağlık, sanada afiyet olsun canım :)

not:Seda doğum günüme daha var ama bak bendede beklenti oluşuyor!!

şeker pasta dedi ki...

Doğum Günüm kutlu olsun Müjdecim. Sevdiklerinle daha nice mutlu senelere inşallah... Pasta da süper Sedanın ellerine sağlık...

Narince dedi ki...

Ah okul, ne çok zamanımızı alıyor. Ama her bir ayrıntıyı zevkle yapıyoruz değil mi?
Pasta çikolatalı olunca, sabah sabah aç da olunca, düşünün halimi gayrı

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
Daisypath Next Aniversary Ticker
Lilypie Kids Birthday tickers