31 Ağustos 2011 Çarşamba

Domates Çorbası-2


domates çorbası


Verdiğim uzun aralardan o kadar sıkıldım ki.....

Domatesler bitmeden  bir yaz çorbası.....


4 adet domates

1 yemek kaşığı domates salçası

2 yemek kaşığı un

2 yemek kaşığı tereyağı

Karabiber

Tuz

Sıcak su



1. Tencereye tereyağını ve unu alıp,un sararana kadar kavuruyoruz.

2. Üzerine salçayı ekleyip,kokusu çıkana kadar 2-3 dakika daha kavuruyoruz.

3. Domatesleri rendeleyip,salçanın üzerine ilave ediyoruz.

4. Suyunu çekene kadar pişiriyoruz.

5. Sıcak su ilave edip, baharatını ekliyoruz.

6. Çorba pişince blender yardımıyla pürüzsüz hale getiriyoruz.Dilerseniz kaşar peyniri ile ;dilerseniz kruton ekmekle servis yapabilirsiniz.Afiyet olsun.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmm evet çok uzun oluyor aralar gerçekten çorba enfes ellerine sağlık öpüyorum.

Özlem dedi ki...

Ben de aynen yaz uykumdan uyanıp sayfama geri döndüm :)) çok özlemişim :)
En sevdiğim çorba, içim açıldı ellerine sağlık. Sevgiler

müjde dedi ki...

Sevgili Derya,
Bundan sonra bu kadar uzun sürmemesini diliyorum ben de :))

müjde dedi ki...

Sevgili Özlem,
Ben de senin yeni tariflerini sabırsızlıkla bekliyorum.Sevgiler...

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
Daisypath Next Aniversary Ticker
Lilypie Kids Birthday tickers