24 Ekim 2012 Çarşamba

Otlu Çörek




Herkese sağlıklı,mutlu,huzurlu nice bayramlar diliyorum.Ağzınızın tadı,yuvanızın huzuru hiç bozulmasın.

Sevgili Selen'in sitesindeki meşhur otlu çöreği ben de gelen misafirlerim için denedim ve tam not aldı.Denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.


3 yumurta

1 su bardağı taze yoğurt

1/2  su bardağı zeytinyağı

2-3 su bardağı un

2 paket kabartma tozu

1/2 demet maydanoz

1 demet dereotu

8- 10 dal taze soğan ( ben 3-4 tane kullandım )

200 gr. beyaz peynir




1. Yeşillikleri incecik kıyın.

2. Beyaz peyniri çatalla ezin.

3. Yumurtalardan birinin sarısını ayırın.

4. Genişçe bir kapta yumurtaları,yoğurdu,sıvıyağı ve kabartma tozlarını karıştırın.

5. Unu yavaş yavaş ilave edin.Elinize yapışan bir hamur olacak.

6. Otları ve ezdiğiniz peyniri ekleyin.

7. Hamurdan kaşıkla parçalar alıp,yağlı kağıt serdiğimiz fırın tepsisine aralıklı olarak yerleştirin.

8. Üzerine yumurta sarısı sürüp,önceden ısıtılmış fırında 180 derecede pişiriyoruz.Afiyet olsun.



5 yorum:

fuat gencal dedi ki...

Merhabalar, çok güzel görünüyor.Ellerinize, emeğinize sağlık.

Saygılar.

Canan Demirbağ dedi ki...

Çörekler süperr ellerinize sağlık..

NATALiJA WANTS YOU! ♥ dedi ki...

delicious♥

mutfagabuyrun dedi ki...

çok lezzetli görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Rosita Vargas dedi ki...

Me encanta se ve muy delicioso me gustaría probar, abrazos y abrazos.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
Daisypath Next Aniversary Ticker
Lilypie Kids Birthday tickers